२४/७ ग्राहक समर्थननिरन्तर उपलब्धता: च्याटबोटहरूले कुनै पनि समयमा ग्राहकहरूको सोधपुछमा जवाफ दिन सक्छन्, मानव हस्तक्षेप बिना नै तत्काल समर्थन प्रदान गर्दै।
वृद्धि भएको ग्राहक सन्तुष्टि: छिटो प्रतिक्रियाहरूले उच्च ग्राहक सन्तुष्टि र सुधारिएको प्रयोगकर्ता अनुभव ल्याउँछ
स्वचालित प्रतिक्रियाहरू र कार्यहरूदक्षता: सामान्य सोधपुछ, बुकिङ प्रक्रियाहरू, अर्डर ट्र्याकिङ, र थप कुराहरू स्वचालित गर्नुहोस्, जटिल कार्यहरूको लागि मानव स्रोतहरूलाई मुक्त गर्नुहोस्।
लगातारता: बारम्बार सोधिने प्रश्नहरूमा लगातार प्रतिक्रियाहरू सुनिश्चित गर्नुहोस्, मानव त्रुटिको सम्भावना कम गर्दै।
व्यक्तिगत ग्राहक अन्तरक्रियाहरू विभाजन र लक्ष्यीकरण: ग्राहक डेटा प्रयोग गरेर व्यक्तिगत सन्देशहरू, प्रस्तावहरू, र सामग्रीहरू पठाउनुहोस्, संलग्नता र रूपान्तरण दरहरू बढाउँदै।
अनुकूल सिफारिसहरू: प्रयोगकर्ता प्राथमिकता र ब्राउजिङ इतिहासमा आधारित उत्पादन सिफारिसहरू प्रदान गर्नुहोस्
नेतृत्व उत्पादन र पोषणस्वचालित लिड क्याप्चर: अन्तरक्रियात्मक कुराकानी, क्विज, र फारमहरूको माध्यमबाट नेतृत्व क्याप्चर गर्न च्याटबोटहरू प्रयोग गर्नुहोस्।
फोलो-अप र पोषण: स्वचालित रूपमा नेतृत्वको पछाडि लाग्नुहोस्, पोषण सामग्री पठाउनुहोस्, र तिनीहरूलाई बिक्री फनेल मार्फत मार्गदर्शन गर्नुहोस्।
बिक्री र मार्केटिङ स्वचालनप्रचार अभियानहरू: स्वचालित मार्केटिङ अभियानहरू, जसमा प्रमोशन, छुट, र उत्पादन प्रक्षेपणहरू समावेश छ, सिधै म्यासेन्जर मार्फत सञ्चालन गर्नुहोस्।
कार्ट परित्याग: कार्ट परित्याग गर्ने ग्राहकहरूलाई रिमाइन्डर र प्रोत्साहनहरू पठाउनुहोस्, तिनीहरूलाई खरिद पूरा गर्न प्रोत्साहित गर्नुहोस्।
डेटा सङ्कलन र अन्तर्दृष्टि सुधार गर्नुहोस्ग्राहक अन्तर्दृष्टि: ग्राहक प्राथमिकताहरू, व्यवहार, र प्रतिक्रियामा मूल्यवान डेटा सङ्कलन गर्नुहोस्।विश्लेषण:
डेटा-संचालित निर्णयहरू गर्न अनुमति दिँदै आफ्नो च्याटबोट र मार्केटिङ अभियानहरूको प्रदर्शन मापन गर्न अन्तर्निर्मित विश्लेषण उपकरणहरू प्रयोग गर्नुहोस्।
© 2025 All rights reserved. Digital Marketing Nepal